Aptauja Pircēju lojalitātes ietekme uz biežāk izvēlētās mēbeļu tirdzniecības vietas attīstību.
Esmu Biznesa augstskolas “Turība” programmas “Mārketings un tirdzniecība” studente Daila Kočergina, patreiz veicu pirmskvalifikācijas darba izstrādi. Lūgums aizpildīt aptaujas anketu ja kaut reizi esiet iepircies Mēbeļu centrā “Optimus mēbeles”. Aptaujas mērķis ir noskaidrot pircēju lojalitātes nozīmi un tās faktorus. Aizpildot anketu lūdzu izvelēties sev piemērotako atbildi. Visa informācija kas tiks iegūta ir anonīma un tiks izmantota pētijuma mērķos apkopotā veidā. Anketas aizpildīšana nozīmē Jūsu piekrišanu piedalīties aptaujā. Paldies par Jūsu atbildēm!


Šī aptauja ir slēgta un atbildes sniegt vairs nav iespējams!
Paldies par izrādīto interesi.


Paldies par atbildēm un iesaku - ar VisiDati.lv aptauju veikt ir viegli un ātri!