Aptauja Uzticība bankas jaunajam zīmolam

Cienījamo respondent,
šī pētījuma nosaukums ir „Uzticība bankas jaunajam zīmolam”, tā mērķis ir uzzināt sabiedrības viedokli par „Swedbank” zīmolu un uzticību tam. Anketa ir anonīma, visi dati tiks apkopoti un izmantoti Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas nodaļas studentes maģistra darba izstrādē.
Anketa sastāv no 15 jautājumiem. Uz dažiem jautājumiem ir iespējamas vairākas atbildes. 11. un 12. jautājumā ir lietoti akadēmiski termini, precīzāks to skaidrojums – kvadrātiekavās.
Jau iepriekš pateicos par Jūsu atsaucību, veltīto laiku un pacietību, anketu pildot!:)
šī pētījuma nosaukums ir „Uzticība bankas jaunajam zīmolam”, tā mērķis ir uzzināt sabiedrības viedokli par „Swedbank” zīmolu un uzticību tam. Anketa ir anonīma, visi dati tiks apkopoti un izmantoti Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas nodaļas studentes maģistra darba izstrādē.
Anketa sastāv no 15 jautājumiem. Uz dažiem jautājumiem ir iespējamas vairākas atbildes. 11. un 12. jautājumā ir lietoti akadēmiski termini, precīzāks to skaidrojums – kvadrātiekavās.
Jau iepriekš pateicos par Jūsu atsaucību, veltīto laiku un pacietību, anketu pildot!:)
Šī aptauja ir slēgta un atbildes sniegt vairs nav iespējams!
Paldies par izrādīto interesi.
Paldies par izrādīto interesi.