Aptauja Modes zīmola patēriņš kā personības identitētes atspoguļojums.
Labdien! Veicu pētījumu par modes zīmola ietekmi uz personības identitātes veidošanos.

Lūdzu, atbildiet uz zemāk uzdotajiem jautājumiem, kas palīdzēs skaidrot patērētāja un zīmola personības īpašības, to savstarpējās attiecības.
Šeit nav pareizu vai nepareizu atbilžu variantu, tādēļ, lūdzu, mēģiniet atbildēt pēc iespējas godīgāk, atzīmējot variantu, kas visprecīzāk raksturo tieši Jūs vai Jūsu izvēlēto zīmolu. Atbildes tiks izmantotas tikai apkopotā veidā.

Aptaujā tiek izmantoti 8 apģērbu zīmoli:
NIKE, ZARA, H&M, ADIDAS, NEXT, HUGO BOSS, CALVIN KLEIN, RALPH LAUREN

Aptaujas aizpildīšana Jums prasīs apmēram līdz 10 minūtēm.