Aptauja „Televīzijas skatītāju attieksme pret reklāmām kā traucēkli vai informācijas sniedzēju Latvijas televīzijā.”
Es, Ilva Jansone, Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolas 1. kursa studente, rakstu kursa darbu par tēmu „Televīzijas skatītāju attieksme pret reklāmām kā traucēkli vai informācijas sniedzēju Latvijas televīzijā”.
Lūdzu Jūs iepazīties ar anketas jautājumiem un atzīmēt tos atbilžu variantus, kuri Jums ir tuvāki un piedāvāt savus atbilžu variantus, kur tas ir prasīts.
Anketa ir anonīma un Jūsu atbildes tiks izmantotas vispārinātā veidā.
Lūdzu aizpildīt tos respondentus, kuru vecums ir no 20 līdz 66 gadiem.
Paldies par atsaucību!
Lūdzu Jūs iepazīties ar anketas jautājumiem un atzīmēt tos atbilžu variantus, kuri Jums ir tuvāki un piedāvāt savus atbilžu variantus, kur tas ir prasīts.
Anketa ir anonīma un Jūsu atbildes tiks izmantotas vispārinātā veidā.
Lūdzu aizpildīt tos respondentus, kuru vecums ir no 20 līdz 66 gadiem.
Paldies par atsaucību!