Aptauja Sabiedrisko attiecību stratēģija, kā sponsoru piesaistes palīgs organizatoriem
Pozitīva publicitāte ir viens no priekšnosacījumiem motosporta popularitātes paaugstināšanai, kas savukārt palīdz piesaistīt jaunus sponsorus motosporta pasākumu organizēšanai.
Tā kā šobrīd vēl nepastāv kopēja sabiedrisko attiecību stratēģija Motosporta federācijai, kas, iespējams, varētu palīdzēt sponsoriem atbildēt uz daudziem jautājumiem par viņu ieguldījuma jēgu un atdevi, federācija plāno izstrādāt šādu stratēģiju.
Pirms ķeramies pie šī darbiņa, mums nepieciešams neliels pētījums, tādēļ lūdzu motosporta pasākuma organizatorus atbildēt uz dažiem aptaujas jautājumiem, kas neaizņems ilgāk par 15-20 minūtēm.
Ar cieņu,
Kaspars Kuļikovs, LaMSF ģenerālsekretārs