Aptaujas "Pasaules klases miksēšanas un māsteringa studija Latvijā" rezultāti
Respondentu statistika:
Respondentu skaits: | 32 |
Vīrietis: | 30 |
Sieviete: | 2 |
Vidējais vecums: | 25.4 gadi |
Rezultātu kopsavilkums:
1. Cik bieži Jūs izmantojat skaņu studiju pakalpojumus?
1) katru dienu
2) biezi
3) Nelietoju.
4) Ir pasiem sava - 1x menesi
5) Neizmantoju!
6) reizi gadā
7) stradaju ierakstu studijaa
8) 1x gadā
9) 3reizes gadā.
10) piedalos dažādos ierakstos kā mūziķis ,precīzi nepateikšu, pēdeejo 3 mēnešu laikā ir bijuša 2 ierakstu sesijas, mūzika teātra izrādei un mūzika filmai.
11) reizi 5 gados
12) visu laiku
13) Apmēram reizi pusgadā.
14) pāris reizes mēnesī
15) Kad nepieciešams ierakstīt balsi - reizi 3 mēnešos
16) Vairākas reizes gadā.
17) reizi vai divas gadā
18) bieži . vairākas reizes gadā.
19) Pēc vajadzības! Pēdējo 9 gadu laikā, kopš nodarbojos ar mūziku, tieši pēdējā pusgada laikā visvairāk, jo ir ierakstīts albūms, bet savādāk - apmēram reizi gadā vai divos
20) nu tas nav tik regulaari. bet gadaas ka 3 meeneshus peec kaartas gadaas nedeelju. nu ja straadaa pie kaada projekta tad biezhi, ja ir pauziite tad ir....
2) biezi
3) Nelietoju.
4) Ir pasiem sava - 1x menesi
5) Neizmantoju!
6) reizi gadā
7) stradaju ierakstu studijaa
8) 1x gadā
9) 3reizes gadā.
10) piedalos dažādos ierakstos kā mūziķis ,precīzi nepateikšu, pēdeejo 3 mēnešu laikā ir bijuša 2 ierakstu sesijas, mūzika teātra izrādei un mūzika filmai.
11) reizi 5 gados
12) visu laiku
13) Apmēram reizi pusgadā.
14) pāris reizes mēnesī
15) Kad nepieciešams ierakstīt balsi - reizi 3 mēnešos
16) Vairākas reizes gadā.
17) reizi vai divas gadā
18) bieži . vairākas reizes gadā.
19) Pēc vajadzības! Pēdējo 9 gadu laikā, kopš nodarbojos ar mūziku, tieši pēdējā pusgada laikā visvairāk, jo ir ierakstīts albūms, bet savādāk - apmēram reizi gadā vai divos
20) nu tas nav tik regulaari. bet gadaas ka 3 meeneshus peec kaartas gadaas nedeelju. nu ja straadaa pie kaada projekta tad biezhi, ja ir pauziite tad ir....
21) neregulari, tacu briziem intensivi
22) vidēji reizi 1.5 gadā
23) Neizmantoju, jo pašam ir mājas apstākļu variants.
24) Grupa, kuras menedžeris esmu izmanto skaņu ierakstu studiju regulāri. Īpaši regulāri tad, kad tiek rakstīts albums, bet citā laikā studija tiek izmantota dažādu radošu ideju fiksēānai un eksperimentēšanai.
25) Nekad veel neesmu izmantojis.
26) Reizi vai divas gadā.
27) patstavigi
28) reizi mēnesī, aptuveni
29) Nekad
30) ko?
31) Reti
32) Katru dienu
22) vidēji reizi 1.5 gadā
23) Neizmantoju, jo pašam ir mājas apstākļu variants.
24) Grupa, kuras menedžeris esmu izmanto skaņu ierakstu studiju regulāri. Īpaši regulāri tad, kad tiek rakstīts albums, bet citā laikā studija tiek izmantota dažādu radošu ideju fiksēānai un eksperimentēšanai.
25) Nekad veel neesmu izmantojis.
26) Reizi vai divas gadā.
27) patstavigi
28) reizi mēnesī, aptuveni
29) Nekad
30) ko?
31) Reti
32) Katru dienu
2. Vai Jūs bijāt apmierināti ar rezultātu? Ja nē, tad kāpēc?
1) jā es biju apmiernāts
2) kvalitate neatbilst cenai. ne!
3) Nav viedokļa.
4) apmierinats par 90% - varetu but lielaka telpa ar labaku akustiku
5) Nesmu izmantojis nezinu!
6) jā
7) ar savu nevienmeer lazas shad tad gadaas
8) pārsvarā nesūdzos
9) Kā kurā studijā! Ir studijas kur no darbiniekiem nav nekādas atdeves.
10) manā gadījumā ir svarīgi,lai mūzikas autors(pasūtītājs ) ir apmierināts ar manu kā mūziķa sniegumu :) viss bija o.k. :)
11) jā
12) jā
13) Jā, viss bija kārtībā, jo paši piedalījāmies gan miksēšanas, gan māsterēšanas procesā.
14) viss kārtbā
15) jā
16) Kā kuru reizi. Reizēs, kad skaņu inženieris savu darbu darījis ar atbildību un interesim rezultāts bijis labs, bet reizēs, kad atstrādāji stundas, arī rezultāta nav.
17) biju apmierināts
18) ir bijuši gan labi rezultāti, gan arī reizes, kad prasītos kaut kas vairāk . tas ne vienmēr ir atkarīgs tikai no studijas un skaņu inžiniera darba, bet arī no pašiem mūziķiem un instrumentiem.
19) Lielākoties jā, jo sadarbojos ar profesionāļiem!
Nē - jo bija nezinoš cilvēks aiz pults
20) nu tas nav vienozīmīgi. Latvijā ir pieejama kalitatīva tehnika, bet darboties ta īsti neviens ar vinju nemāk. Es esmu ierakstijis albūmu Londonā un pēc tās reizes man ļatvijas rezultāts īsti neapmierina.
2) kvalitate neatbilst cenai. ne!
3) Nav viedokļa.
4) apmierinats par 90% - varetu but lielaka telpa ar labaku akustiku
5) Nesmu izmantojis nezinu!
6) jā
7) ar savu nevienmeer lazas shad tad gadaas
8) pārsvarā nesūdzos
9) Kā kurā studijā! Ir studijas kur no darbiniekiem nav nekādas atdeves.
10) manā gadījumā ir svarīgi,lai mūzikas autors(pasūtītājs ) ir apmierināts ar manu kā mūziķa sniegumu :) viss bija o.k. :)
11) jā
12) jā
13) Jā, viss bija kārtībā, jo paši piedalījāmies gan miksēšanas, gan māsterēšanas procesā.
14) viss kārtbā
15) jā
16) Kā kuru reizi. Reizēs, kad skaņu inženieris savu darbu darījis ar atbildību un interesim rezultāts bijis labs, bet reizēs, kad atstrādāji stundas, arī rezultāta nav.
17) biju apmierināts
18) ir bijuši gan labi rezultāti, gan arī reizes, kad prasītos kaut kas vairāk . tas ne vienmēr ir atkarīgs tikai no studijas un skaņu inžiniera darba, bet arī no pašiem mūziķiem un instrumentiem.
19) Lielākoties jā, jo sadarbojos ar profesionāļiem!
Nē - jo bija nezinoš cilvēks aiz pults
20) nu tas nav vienozīmīgi. Latvijā ir pieejama kalitatīva tehnika, bet darboties ta īsti neviens ar vinju nemāk. Es esmu ierakstijis albūmu Londonā un pēc tās reizes man ļatvijas rezultāts īsti neapmierina.
21) pamata jaa
22) apmierinātiba ar rezultātu ir atkariga no studijas, kurā veikts ieraksts, jeb precīzāk, no studijas veca kompetences, profesionālisma, gaumes (sakrīt vai nē), kā arī, kas nav mazsvarīgi, no attieksmes pret projektu un mūziķiem.
23) -
24) Apmierinātības pakāpe mainās no reizes uz reizi, bet pārsvarā no pašas studijas neatkarību iemeslu dēļ.
25) nezinu
26) Jā, ļoti apmierināts, jo ļoti labi sapratāmies ar studijas cilvēku par vēlamo rezultātu.
27) ja
28) parasti visu daru pats, tādēļ arī esmu apmierināts ar rezultātiem..
29) -
30) kādu rezultātu?
31) Paviršs producenta darbs
32) Es biju apmierināts, tagad nē, jo vairs neesmu apmierināts
22) apmierinātiba ar rezultātu ir atkariga no studijas, kurā veikts ieraksts, jeb precīzāk, no studijas veca kompetences, profesionālisma, gaumes (sakrīt vai nē), kā arī, kas nav mazsvarīgi, no attieksmes pret projektu un mūziķiem.
23) -
24) Apmierinātības pakāpe mainās no reizes uz reizi, bet pārsvarā no pašas studijas neatkarību iemeslu dēļ.
25) nezinu
26) Jā, ļoti apmierināts, jo ļoti labi sapratāmies ar studijas cilvēku par vēlamo rezultātu.
27) ja
28) parasti visu daru pats, tādēļ arī esmu apmierināts ar rezultātiem..
29) -
30) kādu rezultātu?
31) Paviršs producenta darbs
32) Es biju apmierināts, tagad nē, jo vairs neesmu apmierināts
3. Vai Latvijā būtu nepieciešāma speciāla miksēšanas un māsteringa studija?
Jā | 18 | ![]() ![]() |
Nē | 1 | ![]() ![]() |
Vienalga. Tāpat sūtīšu uz ārzemēm. | 3 | ![]() ![]() |
Cits | 10 | ![]() ![]() |
Iesniegto atbilžu summa | 32 |
Citas atbildes:
- Tādas jau ir vairākas.
- vienalga, cinisos pats
- par sakarīgām cenām noteikti!
- domāju, ka augstākā vai zemākā kvalitātē, bet tādas jau šobrīd mums ir atliku likām > Sound Division, Gints Stankevičs, Sigulds skaņu ierakstu studija, radio SWH ierakstu studija, Kristaps Krievkalns, Midis, Burkevics, LR ierakstu studija, utt.
- vaina nav studija, bet gan skaņu inžinieru skolaaaa
- iespējams, ka būtu vajadzīga, bet vai reāli vajag.
- LV jau ir tādas
- Ja tā cenas un kvalitātes attiecības ziņā varētu konkurēt ar ārzemju studijām
- vai tad taadas veel nav?
- mums tas nav vajadzigs