Aptauja Reklāmdevēju ietekme uz Māmiņu Klubs publicēto saturu
Sveicināti!
Mani sauc Endija Lasmane un esmu Žurnālistika un mediji 4.kursa studente Biznesa augstskolā Turība.

Sava bakalaura darba ietvaros veicu pētījumu par reklāmdevēju ietekmi uz Māmiņu Klubs sociālo tīklu, kā arī mājas lapas saturu.

Aptaujā iegūtie dati tiks izmantoti apkopotā veidā. Aptauja ir anonīma. Aptaujas aizpildīšana aizņems apmēram 10 minūtes Jūsu laika.

Paldies Jums par Jūsu laiku!


Šī aptauja ir slēgta un atbildes sniegt vairs nav iespējams!
Paldies par izrādīto interesi.


Paldies par atbildēm un iesaku - ar VisiDati.lv aptauju veikt ir viegli un ātri!