klientu attieksmi pret u/v „Stockmann” patstāvīgo klienta karti.
Pētijums tiek veikts, lai uzzinātu klientu attieksmi pret u/v „Stockmann” patstāvīgo klienta karti. Anketas aizpildīšana aizņems 5 minūtes. Anketa ir jāpilda atzīmējot Jūsu izvēlēto atbildes variantu. Aptaju veic RISEBA SARM 1.kursa stundente Ketija Buiķe sava kursa darba ietvaros. Anketa ir anonīma, publicēti tiks tikai apkopotie rezultāti. Veiksmi anketas izpildē!
Norādiet informāciju par sevi:
Dzimums
Vecums
Dzīves vieta
Izglītības līmenis
Nodarbošanās
1. Cik bieži Jūs parasti apmeklējat u/v „Stockmann”?
Reizi nedēļā
Dažas reizes nedēļā
Reizi mēnesī
Dažas reizes gadā
 
2. Vai Jūs zināt, ka u/v „Stockmann” ir izveidojusi „Patstāvīgo klientu karti”?
 
3. Vai Jums ir u/v „Stockmann” patstāvīgo klientu karte?
 
4. Kāds bija izvēles iemesls iegūt u/v „Stockmann” patstāvīgo klienta karti? (iespējamas vairākas atbildes)
Pieejamās priekšrocības
Vēlme sevi idinficēt sevi kā u/v „Stockmann” lojālo klientu
Cits
 
5. Kas Jūs pamudināja iegūt u/v „Stockmann” patstāvīgo klientu karti? (iespējamas vairākas atbildes)
Paša iniciatīva
Gimene, draugi, paziņas
u/v „Stockmann” darbinieki
Cits
 
6. Vai Jūs esat izmantojis /usi patstāvīgās klienta kartes priekšrocības?
 
7. Vai Jūs plānojat nākotnē izmantot patstāvīgās klienta kartes priekšrocības?
Cits
 
8. Vai tas, ka Jums ir patstāvīgo klientu karte ir palielinājis apmeklējuma biežumu u/v „Stockmann”
Grūti pateikt
 
9. Esmu apmierināts/a ar u/v „Stockmann” patstāvīgo klienta karti?
Pilnīgi iekrītu
Drīzāk piekrītu
Drīzāk nepiekrītu
Pilnīgi nepiekrītu
 
10. Kāpēc esat apmierināts tieši ar u/v „Stockmann” patstāvīgo klienta karti?
Cits