Aptaujas "PII "Auseklītis" pedagogu aptauja par mācību procesa kvalitāti un organizāciju 2024./2025.m.g." rezultāti
Respondentu statistika:
Respondentu skaits:
11
Vīrietis: 0
Sieviete: 11
Vidējais vecums: 46.2 gadi
Rezultātu kopsavilkums:
1. Vai mūsu iestādē ir izveidota mērķtiecīga sistēma mācīšanās un mācīšanas procesa kvalitātes izvērtēšanai? (Iestādē regulāri tiek veikta savstarpējā rotaļnodarbību vērošana un vērtēšana, tādējādi nodrošinot pedagogu pieredzes apmaiņu, reflektēšanas iespējas, pedagoģiskās labās prakses popularizēšanu, atgriezeniskās saites nodošanu, mācīšanās kultūras stiprināšanu, vienotas kvalitātes nodrošināšanu)  
Izvēlēties: visus nevienu
Jā, izveidota pilnā apmērā 11 bar1bar2  100%
Daļēji izveidota 0 bar1bar2  0%
Nē,  nav izveidota 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Jā, izveidota pilnā apmērā 11 bar1bar2  100%
Daļēji izveidota 0 bar1bar2  0%
Nē,  nav izveidota 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 11  
2. Par ko liecina Jūsu kolēģu rotaļnodarbību vērošanas rezultāti? (ir iespējamas vairākas atbildes) (vairākas atbildes iespējamas)
Izvēlēties: visus nevienu
Izglītojamiem izglītības procesā ir dotas iespējas apgūt nepieciešamās zināšanas un prasmes  10 bar1bar2  20.8%
Vērotas rotaļnodarbības ir metodiski profesionāli veidotas 9 bar1bar2  18.8%
Pedagogi sniedz atgriezenisko saiti izglītojamiem 10 bar1bar2  20.8%
Pedagogi pielago izglītības saturu bērnu vajadzībām, vecumam un interesēm  10 bar1bar2  20.8%
Pedagogi definē sasniedzamo rezultātu 8 bar1bar2  16.7%
Dažiem pedagogiem ir jāsniedz palīdzība rotaļnodarbību plānošanā un vadīšanā 0 bar1bar2  0%
Dažiem pedagogiem ir grūtības atgriezeniskās saites sniegšanā 0 bar1bar2  0%
Dažiem pedagogiem ir grūtības rotaļnodarbību sasniedzamo rezultātu definēšanā 1 bar1bar2  2.1%
Pedagogi neprot efektīvi plānot savas rotaļnodarbības 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Izglītojamiem izglītības procesā ir dotas iespējas apgūt nepieciešamās zināšanas un prasmes  10 bar1bar2  20.8%
Vērotas rotaļnodarbības ir metodiski profesionāli veidotas 9 bar1bar2  18.8%
Pedagogi sniedz atgriezenisko saiti izglītojamiem 10 bar1bar2  20.8%
Pedagogi pielago izglītības saturu bērnu vajadzībām, vecumam un interesēm  10 bar1bar2  20.8%
Pedagogi definē sasniedzamo rezultātu 8 bar1bar2  16.7%
Dažiem pedagogiem ir jāsniedz palīdzība rotaļnodarbību plānošanā un vadīšanā 0 bar1bar2  0%
Dažiem pedagogiem ir grūtības atgriezeniskās saites sniegšanā 0 bar1bar2  0%
Dažiem pedagogiem ir grūtības rotaļnodarbību sasniedzamo rezultātu definēšanā 1 bar1bar2  2.1%
Pedagogi neprot efektīvi plānot savas rotaļnodarbības 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 48  
3. Kā Jūs vērtējat sadarbību ar kolēģiem mācību procesa organizēšanā?
Slikti bar1bar2 Labi
8.91 / 10
Aptaujāto 11 respondentu vidējais novērtējums ir 8.91 (vērtējuma skalā no 1 līdz 10).
4. Vai Jums ir iespēja pielāgot mācību metodes izglītojamo individuālajām vajadzībām? Pamatojiet savu atbildi. Kādā veidā Jūs  pielāgojāt mācību metodes izglītojamo individuālajām vajadzībām ikdienas darbā?
Izvēlēties: visus nevienu
8 bar1bar2  72.7%
Daļēji 3 bar1bar2  27.3%
0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
8 bar1bar2  72.7%
Daļēji 3 bar1bar2  27.3%
0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 11  
5. Vai iestādē ir izstrādāta sistemātiskā  izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas sistēma, kas nodrošina katra izglītojamā attīstības novērtējumu, mācību procesa pielāgošanu izglītojamo vajadzībām, godīgāku un caurspīdīgāku vērtēšanu?(ir iespējamas vairākas atbildes) (vairākas atbildes iespējamas)
Izvēlēties: visus nevienu
Tā atbilst  pirmsskolas izglītības programmas izvirzītajiem mācību mērķiem un standartiem 8 bar1bar2  22.2%
Vērtēšana notiek regulāri un plānveidīdi, nevis haotiski 10 bar1bar2  27.8%
Izglītojamo vērtējumi ir objektīvi, balstīti uz skaidriem pierādījumiem, nevis subjektīvām sajūtām 6 bar1bar2  16.7%
Izglītojamo vērtējumi daļēji ir objektīvi un balstīti uz skaidriem pierādījumiem  3 bar1bar2  8.3%
Izglītojamo vērtējumi nav objektīvi  0 bar1bar2  0%
Vērtēšanas rezultāti tiek izmantoti , lai uzlabotu mācību procesu un izglītojamo sasniegumus 4 bar1bar2  11.1%
Vērtēšanas rezultāti  daļēji tiek izmantoti , lai uzlabotu mācību procesu un izglītojamo sasniegumus  0 bar1bar2  0%
Vērtēšanas rezultāti netiek izmantoti , lai uzlabotu mācību procesu un izglītojamo sasniegumus  0 bar1bar2  0%
Visi pedagogi izprot izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmu 3 bar1bar2  8.3%
Tikai daļa  pedagogu izprot izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmu 0 bar1bar2  0%
iestādē nav izstrādāta  izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas sistēma 0 bar1bar2  0%
Vērtēšana notiek mācību procesa laikā, ne tikai pēc rezultāta 2 bar1bar2  5.6%
Cits 0 bar1bar2  0%
Tā atbilst  pirmsskolas izglītības programmas izvirzītajiem mācību mērķiem un standartiem 8 bar1bar2  22.2%
Vērtēšana notiek regulāri un plānveidīdi, nevis haotiski 10 bar1bar2  27.8%
Izglītojamo vērtējumi ir objektīvi, balstīti uz skaidriem pierādījumiem, nevis subjektīvām sajūtām 6 bar1bar2  16.7%
Izglītojamo vērtējumi daļēji ir objektīvi un balstīti uz skaidriem pierādījumiem  3 bar1bar2  8.3%
Izglītojamo vērtējumi nav objektīvi  0 bar1bar2  0%
Vērtēšanas rezultāti tiek izmantoti , lai uzlabotu mācību procesu un izglītojamo sasniegumus 4 bar1bar2  11.1%
Vērtēšanas rezultāti  daļēji tiek izmantoti , lai uzlabotu mācību procesu un izglītojamo sasniegumus  0 bar1bar2  0%
Vērtēšanas rezultāti netiek izmantoti , lai uzlabotu mācību procesu un izglītojamo sasniegumus  0 bar1bar2  0%
Visi pedagogi izprot izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmu 3 bar1bar2  8.3%
Tikai daļa  pedagogu izprot izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmu 0 bar1bar2  0%
iestādē nav izstrādāta  izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas sistēma 0 bar1bar2  0%
Vērtēšana notiek mācību procesa laikā, ne tikai pēc rezultāta 2 bar1bar2  5.6%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 36  
6. Vai iestāde strādā pēc lietpratībā balstīta mācību satura? (ir iespējamas vairākas atbildes) (vairākas atbildes iespējamas)
Izvēlēties: visus nevienu
Mācību process koncentrējas ne tikai uz zināšanu iegaumēšanu, bet uz spēju tās lietot praktiskajās situācijās, risināt problēmas, sadarboties, domāt kritiski 10 bar1bar2  19.2%
Mācību tēmas ir saistītas ar reālām dzīves situācijām 9 bar1bar2  17.3%
Varākas mācību jomas tiek integrētas vienā tēmā 11 bar1bar2  21.2%
Skolotājs ir virzītājs un atbalstītājs, ne tikai zināšanu sniedzējs  8 bar1bar2  15.4%
Pedagogi kopīgi plāno izglītības satura apguvi 6 bar1bar2  11.5%
Mācību process notiek visas dienas garumā 7 bar1bar2  13.5%
Daži pedagogi neīsteno mācību procesu visas dienas garumā  0 bar1bar2  0%
Daži pedagogi neprot kopīgi plānot izglītības satura apguvi 1 bar1bar2  1.9%
Mācību tēmas nav saistītas ar reālām dzīves situācijām 0 bar1bar2  0%
Iestādei ir jāpilnveido lietpratībā balstītā mācību satura ieviešanu  0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Mācību process koncentrējas ne tikai uz zināšanu iegaumēšanu, bet uz spēju tās lietot praktiskajās situācijās, risināt problēmas, sadarboties, domāt kritiski 10 bar1bar2  19.2%
Mācību tēmas ir saistītas ar reālām dzīves situācijām 9 bar1bar2  17.3%
Varākas mācību jomas tiek integrētas vienā tēmā 11 bar1bar2  21.2%
Skolotājs ir virzītājs un atbalstītājs, ne tikai zināšanu sniedzējs  8 bar1bar2  15.4%
Pedagogi kopīgi plāno izglītības satura apguvi 6 bar1bar2  11.5%
Mācību process notiek visas dienas garumā 7 bar1bar2  13.5%
Daži pedagogi neīsteno mācību procesu visas dienas garumā  0 bar1bar2  0%
Daži pedagogi neprot kopīgi plānot izglītības satura apguvi 1 bar1bar2  1.9%
Mācību tēmas nav saistītas ar reālām dzīves situācijām 0 bar1bar2  0%
Iestādei ir jāpilnveido lietpratībā balstītā mācību satura ieviešanu  0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 52  
7. Vai iestādes pedagogi problēmsituāciju gadījumā   sniedz palīdzību izglītojamiem, kuriem ir uzvedības vai mācīšanās grūtības, organizē konsultācijas vecākiem?
Izvēlēties: visus nevienu
Jā, pedagogi savu iespēju robežās veido iekļaujošu mācību vidi savās grupās 11 bar1bar2  100%
Dažiem pedagogiem ir jāpilnveido iekļaujošās mācību vides veidošanu savās grupās 0 bar1bar2  0%
Iestādē nav izveidota iekļaujošā mācību vide un nav attīstīta vienlīdzīga attieksmes kultūra 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Jā, pedagogi savu iespēju robežās veido iekļaujošu mācību vidi savās grupās 11 bar1bar2  100%
Dažiem pedagogiem ir jāpilnveido iekļaujošās mācību vides veidošanu savās grupās 0 bar1bar2  0%
Iestādē nav izveidota iekļaujošā mācību vide un nav attīstīta vienlīdzīga attieksmes kultūra 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 11  
8. Vai iestādē tiek nodrošināts metodiskais atbalsts pedagogiem?(ir iespējamas vairākas atbildes) (vairākas atbildes iespējamas)
Izvēlēties: visus nevienu
8 bar1bar2  20%
Daļēji 1 bar1bar2  2.5%
Nē  0 bar1bar2  0%
Iestādē regulāri notiek metodiskās konsultācijas 7 bar1bar2  17.5%
Iestādē tiek regulāri papildināts metodiskās literatūras klāsts 8 bar1bar2  20%
Iestādē regulāri notiek pedagogu savstarpējā pedagogu pieredzes apmaiņa 9 bar1bar2  22.5%
Iestādē notiek izglītojošie semināri pedagogiem 7 bar1bar2  17.5%
Cits 0 bar1bar2  0%
8 bar1bar2  20%
Daļēji 1 bar1bar2  2.5%
Nē  0 bar1bar2  0%
Iestādē regulāri notiek metodiskās konsultācijas 7 bar1bar2  17.5%
Iestādē tiek regulāri papildināts metodiskās literatūras klāsts 8 bar1bar2  20%
Iestādē regulāri notiek pedagogu savstarpējā pedagogu pieredzes apmaiņa 9 bar1bar2  22.5%
Iestādē notiek izglītojošie semināri pedagogiem 7 bar1bar2  17.5%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 40  
9. Vai Jums ir pieejami nepieciešamie mācību materiāli un resursi ikdienas darbam?
Izvēlēties: visus nevienu
11 bar1bar2  100%
Daļēji 0 bar1bar2  0%
0 bar1bar2  0%
Ir nepieciešams papildināt iestādes mācību materiālu  un materiāltehnisko bāzi ( uzrakstiet, kas ir nepieciešams) 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
11 bar1bar2  100%
Daļēji 0 bar1bar2  0%
0 bar1bar2  0%
Ir nepieciešams papildināt iestādes mācību materiālu  un materiāltehnisko bāzi ( uzrakstiet, kas ir nepieciešams) 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 11  
10. Vai esat pietiekami informēts par iestādes darbību?
Izvēlēties: visus nevienu
11 bar1bar2  100%
Daļēji 0 bar1bar2  0%
0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
11 bar1bar2  100%
Daļēji 0 bar1bar2  0%
0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 11  
11. Kādas informācijas par iestādes darbību Jums trūkst?
Atbildes variants 8 bar1bar2  72.7%
Cits 3 bar1bar2  27.3%
Atbildes variants 8 bar1bar2  72.7%
Cits 3 bar1bar2  27.3%
Iesniegto atbilžu summa 11  
Citas atbildes:
  • Nav
  • Netrūkst informācijas
  • Informācijas netrūkst.
12. Vai iestādē ir sastopama diskriminācija vai cita veida neiecietība?
Izvēlēties: visus nevienu
Iestādē nav sastopama diskriminācija vai cita veida neiecietība 10 bar1bar2  90.9%
Dažreiz  iestādē ir  sastopama diskriminācija vai cita veida neiecietība 1 bar1bar2  9.1%
Iestādē regulāri ir  sastopama diskriminācija vai cita veida neiecietība 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iestādē nav sastopama diskriminācija vai cita veida neiecietība 10 bar1bar2  90.9%
Dažreiz  iestādē ir  sastopama diskriminācija vai cita veida neiecietība 1 bar1bar2  9.1%
Iestādē regulāri ir  sastopama diskriminācija vai cita veida neiecietība 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 11  
13. vai Jums tiek piedāvātas iespējas piedalīties profesionālās pilnveides kursos vai semināros?
Izvēlēties: visus nevienu
Jā, kursu skaits ir pietiekošs, piedāvā regulāri 11 bar1bar2  100%
Tikai dažreiz tika piedāvādi pedagogu prof.pilnveides kursi 0 bar1bar2  0%
Nekad  netika piedāvāti pedagogu prof.pilnveides kursi 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Jā, kursu skaits ir pietiekošs, piedāvā regulāri 11 bar1bar2  100%
Tikai dažreiz tika piedāvādi pedagogu prof.pilnveides kursi 0 bar1bar2  0%
Nekad  netika piedāvāti pedagogu prof.pilnveides kursi 0 bar1bar2  0%
Cits 0 bar1bar2  0%
Iesniegto atbilžu summa 11  
14. Kāds, Jūsuprāt, ir kolektīva mikroklimats?
1) Kolektīva mikroklimats ir pozitīvs, pretimnākošs.
2) Draudzīgs
3) Kolektīva mikroklimats ir pozitīvs, draudzīgs.
4) Labs
5) Manuprāt, mikroklimats ir jauks un izpalīdzīgs.
6) Pozitīvs, atbalstošs
7) Manuprāt draudzīgs, atbalstošs, saprotošs un uzmundrinošs kolektīvs.
8) Atbalstošs
9) Labs, tieku uzklausīta, ja nepieciešams pielāgojos, lai sasniegtu mērķi.
10) Ļoti pozitīva vide, vadība ir pretimnākoša. Sadarbība grupās ir augstā līmenī.
11) Koleģiāls,saprotošs,izpalīdzīgs
15. Vai administrācija sniedz atbalstu grūtību gadījumos? ( ar bērniem, vecākiem, resursiem)
1) Vienniezīmīgi jā, iesaistās Atbalsta komanda, tiek piedavātivisādi papildus resursi, piem., psihologa iesaiste, Stop 4 programma u.c.
2) Jā,vienmēr.
3) Vienmēr.
4) Jā, sniedz savu iespēju robežās
5) Atbalsts vienmēr tiek sniegts.
6) Savu iespēju robežās
7) Adminstrācija vienmēr sniedz morālu, emocionālu, praktisku atbalstu
8) Jā
9) Jā, sniedz palīdzību.
10) Jā, iespēju robežās
11) Jā
16. Kāds atbalsts no administrācijas puses Jums būtu noderīgāks?
1) Atbalsti saņemu. Mutisks pamudinājums allaž uzmundrina, padara drošu
2) Atbalsts ir pietiekošs.
3) Viss nepieciešamais atbalsts tiek nodrošināts ( pedagoģiskais, metodiskais).
4) Es saņemu jebkura veida atbalstu tad, ja man tas nepieciešams. Paldies iestādes vadītājai un metodiķei.
5) Vislabākais atbalsts ir smaids.:)
6) Uzmundrinošs
7) Nepieciešamo atbalstu saņemu - visbiežāk emocionālu uzmundrinājumu, konsultāciju veidā
8) Ieklausīties pedagoga viedoklī,uzticēties viņa profesionalitātei,neuzspiest savu kā vienīgo pareizo.
9) Jebkurā jautājumā administrācija vienmēr nāk pretī.
10) Labs padoms
11) Darbā ar problemātiskajiem bērniem(dažādiem uzvedības,attīstības traucējumiem)

Liels bērnu skaits grupās.
17. Kādas idejas Jums ir mūsu iestādes attīstībai kopumā?
1) Kopīgs izbrauciens, atpūta, figurē mūsu kolektīva saliedēšanā
2) Noturēt esošo līmeni.
3) Turpināt jau iestrādātās tradīcijas izglītības iestādē.



Papildināt materiāli tehnisko nodrošinājumu mācību procesa nodrošināšanai, kas regulāri tiek arī darīts.
4) Gribētu lai manā grupā tiktu nomainīti rotaļlietu plaukti ar lielāku tilpumu, lai tur varētu ērti salikt visus nodarbībām nepieciešamos materiālus.
5) Es piedāvāju uz Ziemassvētku laiku organizēt labdarību, piemēram, dzīvnieku patversmei.
6) Āra vides veidošana dažādu aktivitāšu iespējamībai. Piemēram, āra klase.
7) Organizēt biežākas satikšanās, pārrunājot ikdienas problēmsituācijas, iespējas satikties klusajā stundā un dalīties "priekos un bēdās"
8) Turpināt audzināt bērnu,saglabājot latviešu tautas tradīcijas.
9) Turpināt iesākto darbu, būt radošiem!
10) Turpināt darboties šajā pašā garā – ar sirsnību, ieinteresētību un kopīgu mērķi.
11) Administrācijai labāk redzams

Skaidrojums: Izvēlēto atbilžu summa ir iegūta saskaitot respondentu visas atzīmētās atbildes uz šo jautājumu. Katras atbildes procentuālā vērtība tiek iegūta konkrētās atbildes izvēlēto reižu skaitu dalot ar kopējo iesniegto atbilžu summu.