Aptaujas "PII "Auseklītis" pedagogu aptauja par mācību procesa kvalitāti un organizāciju 2024./2025.m.g." rezultāti
Respondentu statistika:
Respondentu skaits:
11
Vīrietis:
0
Sieviete:
11
Vidējais vecums:
46.2 gadi
Rezultātu kopsavilkums:
1. Vai mūsu iestādē ir izveidota mērķtiecīga sistēma mācīšanās un mācīšanas procesa kvalitātes izvērtēšanai? (Iestādē regulāri tiek veikta savstarpējā rotaļnodarbību vērošana un vērtēšana, tādējādi nodrošinot pedagogu pieredzes apmaiņu, reflektēšanas iespējas, pedagoģiskās labās prakses popularizēšanu, atgriezeniskās saites nodošanu, mācīšanās kultūras stiprināšanu, vienotas kvalitātes nodrošināšanu)
Izglītojamiem izglītības procesā ir dotas iespējas apgūt nepieciešamās zināšanas un prasmes
10
20.8%
Vērotas rotaļnodarbības ir metodiski profesionāli veidotas
9
18.8%
Pedagogi sniedz atgriezenisko saiti izglītojamiem
10
20.8%
Pedagogi pielago izglītības saturu bērnu vajadzībām, vecumam un interesēm
10
20.8%
Pedagogi definē sasniedzamo rezultātu
8
16.7%
Dažiem pedagogiem ir jāsniedz palīdzība rotaļnodarbību plānošanā un vadīšanā
0
0%
Dažiem pedagogiem ir grūtības atgriezeniskās saites sniegšanā
0
0%
Dažiem pedagogiem ir grūtības rotaļnodarbību sasniedzamo rezultātu definēšanā
1
2.1%
Pedagogi neprot efektīvi plānot savas rotaļnodarbības
0
0%
Cits
0
0%
Iesniegto atbilžu summa
48
3. Kā Jūs vērtējat sadarbību ar kolēģiem mācību procesa organizēšanā?
Slikti
Labi
8.91 / 10
Aptaujāto 11 respondentu vidējais novērtējums ir 8.91 (vērtējuma skalā no 1 līdz 10).
4. Vai Jums ir iespēja pielāgot mācību metodes izglītojamo individuālajām vajadzībām? Pamatojiet savu atbildi. Kādā veidā Jūs pielāgojāt mācību metodes izglītojamo individuālajām vajadzībām ikdienas darbā?
5. Vai iestādē ir izstrādāta sistemātiskā izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas sistēma, kas nodrošina katra izglītojamā attīstības novērtējumu, mācību procesa pielāgošanu izglītojamo vajadzībām, godīgāku un caurspīdīgāku vērtēšanu?(ir iespējamas vairākas atbildes) (vairākas atbildes iespējamas)
Mācību process koncentrējas ne tikai uz zināšanu iegaumēšanu, bet uz spēju tās lietot praktiskajās situācijās, risināt problēmas, sadarboties, domāt kritiski
10
19.2%
Mācību tēmas ir saistītas ar reālām dzīves situācijām
9
17.3%
Varākas mācību jomas tiek integrētas vienā tēmā
11
21.2%
Skolotājs ir virzītājs un atbalstītājs, ne tikai zināšanu sniedzējs
8
15.4%
Pedagogi kopīgi plāno izglītības satura apguvi
6
11.5%
Mācību process notiek visas dienas garumā
7
13.5%
Daži pedagogi neīsteno mācību procesu visas dienas garumā
0
0%
Daži pedagogi neprot kopīgi plānot izglītības satura apguvi
1
1.9%
Mācību tēmas nav saistītas ar reālām dzīves situācijām
0
0%
Iestādei ir jāpilnveido lietpratībā balstītā mācību satura ieviešanu
0
0%
Cits
0
0%
Iesniegto atbilžu summa
52
7. Vai iestādes pedagogi problēmsituāciju gadījumā sniedz palīdzību izglītojamiem, kuriem ir uzvedības vai mācīšanās grūtības, organizē konsultācijas vecākiem?
Tikai dažreiz tika piedāvādi pedagogu prof.pilnveides kursi
0
0%
Nekad netika piedāvāti pedagogu prof.pilnveides kursi
0
0%
Cits
0
0%
Iesniegto atbilžu summa
11
14. Kāds, Jūsuprāt, ir kolektīva mikroklimats?
1) Kolektīva mikroklimats ir pozitīvs, pretimnākošs.
2) Draudzīgs
3) Kolektīva mikroklimats ir pozitīvs, draudzīgs.
4) Labs
5) Manuprāt, mikroklimats ir jauks un izpalīdzīgs.
6) Pozitīvs, atbalstošs
7) Manuprāt draudzīgs, atbalstošs, saprotošs un uzmundrinošs kolektīvs.
8) Atbalstošs
9) Labs, tieku uzklausīta, ja nepieciešams pielāgojos, lai sasniegtu mērķi.
10) Ļoti pozitīva vide, vadība ir pretimnākoša. Sadarbība grupās ir augstā līmenī.
11) Koleģiāls,saprotošs,izpalīdzīgs
15. Vai administrācija sniedz atbalstu grūtību gadījumos? ( ar bērniem, vecākiem, resursiem)
1) Vienniezīmīgi jā, iesaistās Atbalsta komanda, tiek piedavātivisādi papildus resursi, piem., psihologa iesaiste, Stop 4 programma u.c.
2) Jā,vienmēr.
3) Vienmēr.
4) Jā, sniedz savu iespēju robežās
5) Atbalsts vienmēr tiek sniegts.
6) Savu iespēju robežās
7) Adminstrācija vienmēr sniedz morālu, emocionālu, praktisku atbalstu
8) Jā
9) Jā, sniedz palīdzību.
10) Jā, iespēju robežās
11) Jā
16. Kāds atbalsts no administrācijas puses Jums būtu noderīgāks?
1) Atbalsti saņemu. Mutisks pamudinājums allaž uzmundrina, padara drošu
2) Atbalsts ir pietiekošs.
3) Viss nepieciešamais atbalsts tiek nodrošināts ( pedagoģiskais, metodiskais).
4) Es saņemu jebkura veida atbalstu tad, ja man tas nepieciešams. Paldies iestādes vadītājai un metodiķei.
5) Vislabākais atbalsts ir smaids.:)
6) Uzmundrinošs
7) Nepieciešamo atbalstu saņemu - visbiežāk emocionālu uzmundrinājumu, konsultāciju veidā
8) Ieklausīties pedagoga viedoklī,uzticēties viņa profesionalitātei,neuzspiest savu kā vienīgo pareizo.
9) Jebkurā jautājumā administrācija vienmēr nāk pretī.
10) Labs padoms
11) Darbā ar problemātiskajiem bērniem(dažādiem uzvedības,attīstības traucējumiem)
Liels bērnu skaits grupās.
17. Kādas idejas Jums ir mūsu iestādes attīstībai kopumā?
1) Kopīgs izbrauciens, atpūta, figurē mūsu kolektīva saliedēšanā
2) Noturēt esošo līmeni.
3) Turpināt jau iestrādātās tradīcijas izglītības iestādē.
Papildināt materiāli tehnisko nodrošinājumu mācību procesa nodrošināšanai, kas regulāri tiek arī darīts.
4) Gribētu lai manā grupā tiktu nomainīti rotaļlietu plaukti ar lielāku tilpumu, lai tur varētu ērti salikt visus nodarbībām nepieciešamos materiālus.
5) Es piedāvāju uz Ziemassvētku laiku organizēt labdarību, piemēram, dzīvnieku patversmei.
6) Āra vides veidošana dažādu aktivitāšu iespējamībai. Piemēram, āra klase.
7) Organizēt biežākas satikšanās, pārrunājot ikdienas problēmsituācijas, iespējas satikties klusajā stundā un dalīties "priekos un bēdās"
8) Turpināt audzināt bērnu,saglabājot latviešu tautas tradīcijas.
9) Turpināt iesākto darbu, būt radošiem!
10) Turpināt darboties šajā pašā garā – ar sirsnību, ieinteresētību un kopīgu mērķi.
11) Administrācijai labāk redzams
Skaidrojums: Izvēlēto atbilžu summa ir iegūta saskaitot respondentu visas atzīmētās atbildes uz šo jautājumu. Katras atbildes procentuālā vērtība tiek iegūta konkrētās atbildes izvēlēto reižu skaitu dalot ar kopējo iesniegto atbilžu summu.