1) vairaak konteineru!!!
2) Radit un stasti ka izskatas kad vide ir nekopta..!
3) Nezinu
4) parasto miskasu vieta-vairak likt tas krasainas kuras jaskiro :)
ta nav kampana-bet varbut cilveki biezak skirotu tos atkritumus!
5) Reklāmas kampaņas kur attēlotu videi nodarītos kaitējumus, un kādu iespaidu tas atstāj uz cilvēkiem
6) nezinu
7) Ja, būtu iespēja dažādus atkritumus izmest dažādos konteineros (papīra, stikla utt) tuvu manai dzīvesvietai.
8) nez
9) kad sūdi kritīs pašiem uz galvas, iespējams,ka kaut ko izdomās
10) Pievērstu uzmanību lielāka reklāma televīzijā un citos medijos, kā arī, ja apdzīvotās vietās izvietotu šos dažādos konteinerus, dažādiem atkritumiem. uzskatu, ka tad cilvēki aizdomātos un iespējams arī sāktu šķirot atkritumus!
11) Nezinu
12) nav ne jausmas!
13) Soda nauda (BARGA)
14) Interneta reklāmas un televīzijas reklēmas ar pilnu aprakstu, kā atšķirt konteinerus un kur tie atrodas!
15) rādot reklāmas par to, ka tas ir ekonomiskāk un praktiskāk!
16) Ļoti pozitīvi vērtēju iespējamo stikla pudeļu savākšanas sistēmas plānu, kad pērkot dzērienus stikla pudelēs ir jāmaksā vairāk, bet tukšās pudeles, kad nodod attiecīgajos automātos, šo pārmaksāto summu var saņemt atpakaļ.
Reāli lielākā problēma manu prāt ir neizstrādātā atkritumu šķirošanas sistēma, kuru vēlas ieviest idejas līmenī, bet nav nekāda nedz stratēģiska plāna nedz reālas rīcības, ir tika nestrādājoši idejas aizmetņi. Manuprāt viens no variantiem ir sakārtot konteineru sistēmu Rīgā, tādejādi pamudinot cilvēkus šķirot un mest atkritumus kad vien ir velēšanas, nevis ir jāgaida atkrtumu mašīnas, kad tās atbrauc. Protams, paralēli jāveic popularizējoša PR stratēģija, kura varētu palēnām pāriet visai agresīvā. Kā informācijas avotus varētu izmantot presi, vides reklāmu un televīziju, kā arī izveidot visai informatīvu mājas lapu uz kuru varētu aiziet no populārākajām citām mājas lapām kā caur baneri. atcerēsimies, ka ne tikai Rīgā dzīvo cilvēki, bet arī ārpus tās, šajā gadījumā, ieteiktu valstij ieviest stimulējošu politiku, lai pašreizējās vienas miskastes vietā katrai mājai varētu nodrošināt vismaz divas, piemēram plastmasas un papīra atkritumiem, pudeles varētu nodot atsevišķos punktos. Protams, jārēķinās, ka būs nepieciešama ilgtermiņa mārketinga stratēģja, jo vajadzēs cilvēkiem iemācīt jaunu ieradumu un mazināt vai pat iznīcināt vecos, tam manā skatījumā vajadzēs vismaz kādus 3-5 gadus.
17) nezinu
18) Motivējošas kampaņas
19) Jebkura veida reklāmas, jo pašreiz tādu nav vai arī ir maz un nepamanāmas
20) nezinu
21) Globālā sasilšana
22) nezinu!! :D
23) nezinu
24) Raksti avīzē par aktuālām vides problēmām, televīzijas raidījumi, kur stāstītu par vides piesārņojuma ietekmi uz mūsu planētu.
25) ja pie manis mājās atbrauktu, savāktu atkritumus un par to man samaksātu.
26) Pārtikas
27) Vairāk informācijas un vairāk sķirošanas konteineru.
28) Nezinu!
29) Ja pa sakartosanu dotu atlidzibu=]
30) talkas un informācija tv, radio...
31) Samest pilnu sētu citiem ar atkritumiem un tad lai vini iedomājas kā jutas mežs
32) Samazināta maksa par šķirotiem atkritumiem.
33) Nešķiroto atkritumu savākšanas maksas paaugstināšana. Ja cilvēkiem būtu jāmaksā tikai par nesasķirotajiem atkritumiem un maksa būtu liela, tad viņi vairāk šķirotu.
Iedzīvotāji labprāt iesaistās akcijās - PET pudeļu vāksanā, makulatūras vākšanā, bateriju vākšanā. Visvairāk akcijās iesaistās skolēni.
Jāveicinā iedzīvotāju izglītotība.
34) vairāk informatīvas kampaņas - par to cik svarīgi ir sķirot atkritumus un ikviens var palīdzēt dabai!
35) Ja būs šķirošanas iespēja tad daudzi to darīs!
Šķirošana Atkarīga arī no dzīves līmeņa jo grūtāk dzīvot jo lielāka cilvēku vienaldzība!
36) Lielāka cena nešķirotajiem atkritumiem.
37) ...
38) KA ATKRITUMU ŠĶIROŠANA IR OBLIGĀTA UN TO DARA VAIRUMS CILVĒKU
39) .
40) Ja iedzīvotājiem, kuri piemēram vāc atkritumus, plastmasas pudeles, viņiem par to darbu samaksātu, tas stimulētu bezdarbniekus vākt tādus atkritumus
41) Reklāmas medijos. Stikla taras pieņemšana pret naudu, kā tas bija agrāk.
42) Nav jau kampaņas nepieciešamas bet pieejamība šķirošanas konteineriem.
43) Nekādas kampaņas nelīdzēs, ja cilvēki paši to nevēlēsies!
44) Grūti patiekt.
45) Konteineri
46) Televīzijā biežāk atgādināt par to.
47) Konteineru izvietojums un reklāmas.
48) Cūkmens ir efektīva kampaņā, jo norāda ja par to nedomās tagad, tad vēlāk sekas būs krietni vien smagākas. Kampaņu tēma varētu būt nākotnes vīzija, ja par to tagad nesāks domāt un darīt.
49) -
50) par citam vietam nau ne jausmas, gruti teikt, cilveki vienkarsi ir pavirsi, musu rajona (plavniekos) vienkarsi vajag izvest katru konteineru atseviski nevies sagazot kopa viena masina. tas jau butu labs sakums.