1) Konkrēta vietne, kur tās pieejamas, un kārtīgs mārketinga / socportālu plāns!
2) Caur reklāmām un sociālajiem tīkliem.
3) Rodot iespēju, tāpat kā 3td e-grāmatas, patērēt arī audiogrāmatas.
4) Veicināšana nebūtu nepieciešama. Daudzi interesējas par audio grāmatām un piekrišana būtu.
5) Neredzīgo bibliotēkai sadarboties ar rakstniekiem, mudinot viņus ielasīt grāmatas, palīdzot ar padomiem un tehniku, ja nepieciešams.
6) Radot platformas, kur klausīties un audiogrāmatas, ko klausīties, un aktīvi tās reklamējot.
7) ???? Atkal! Nu, kas tie par jautājumiem..... :)
8) Domāju, ka mūsdienās cilvēki ir diezgan ieinteresēti audiogrāmatās. Ja būtu piedāvājums, būtu arī interesenti
9) Neesmu par to domājusi.
10) Reklamēt.
11) Reklāma sociālajos tīklos. NVO iesaiste.
12) Reklāmas
13) To varētu darīt apgādi, izdodot, reklamējot un pārdodot audiogrāmatas
14) Sākt ar piedāvājuma veidošanu, jo tas ir mazs
15) Droši vien būtu nepieciešami kvalitatīvi ierunātāji, bet tomēr domāju, ka grāmatas papīra formātā nekad nebūs izkonkurējamas.
16) iespējams jau tagad jaunie cilvēki vairāk klausās nekā lasa
17) Atvieglot noteikumus par autortiesībām. Radīt pieejamu arī grāmatu klāstu, kas atrodas Neredzīgo bibliotēku rīcībā. Popularizēt audiogrāmatas.
18) Skat.iepriekšējo.
19) Manuprāt, vairāk jāiesaistās izdevniecībām.
20) Dodot vairāk informācijas sociālajos tīklos, medijos un presē. Pašlaik nav nekādas informācijas par šo jomu. Lai gan man ir izdotas daudzas grāmatas un aktīvi iesaistos literātu dzīvē, neko par audiogrāmatām nezinu. Labprāt darot sadzīves darbus vai braucot sabiedriskajā transportā vai pirms iemigšanas paklausītos audiogrāmatas, bet nav nekādas informācijas kur tādas var dabūt un kā šis process - klausīšanās notiek.
21) Tā kā pašai nav pieredzes ar audiogrāmatu lietošanu, viedokļa nav.
22) Informācijas pieejamība par tām
Ērta vietne, kur klausīties
Ērta iegādāšanās
Zemāka cena kā drukātajām
Influenceru ietekme - reklamēt nevis podkāstus, bet grāmatas austiņās :)
23) Vairāk informējot sabiedribu
24) Runājot, ar savu piemēru, stāstot sociālos medijos.
25) Vairāk reklāmu par tādu iespēju.
26) Finansiālu atbalstu kvalitatīvu audiogrāmatu veidotājiem - tāpat kā patapinājuma vai repro atlīdzības.
27) Reklāma
28) Ar reklamēšanu
29) Plašāka audiogrāmatu pieejamība un informācija par tām.
30) Reklamējot vairāk
31) Vairāk par to jārunā.
32) Manuprāt, tas nav nepieciešams, izņemot to auditoriju, kurai tik tiešām ir grūtības lasīt drukātu tekstu.
33) To ka tās ir pieejamas un straumētas kā mūzika. Veidotas audiobibliotēkas. Ar valsts atbalstu.
34) Reklāma
35) Radot saturu, popularizējot. Jauniešiem ļoti patīk audiogrāmatas, bet latviski nav.
36) Palielināt piedāvājumu.