Reklāmas kampaņas novērtējums

Lai novērtētu kampņas efektivitāti, veicam plašu aptauju, lai uzzinātu sabiedrības veidokli par izmantotajiem materiāliem un metodēm kampaņas ietvaros.

Aptaujas aizpildīšana aizņems ne vairāk kā 10 min. Jūsu laika.

Paldies par atsaucību!
Norādiet informāciju par sevi:
Dzimums
Vecums
1. Aptuveni, Jūsu personīgais ienākumu līmenis mēnesī (pēc nodokļu nomakasas):
2. Vai Jūs esat autobraucējs?
3. Vai iepriekš esat redzējis šīs reklāmas?
4. Kur Jūs redzējāt/dzirdējāt reklāmas šīs kampaņas ietvaros? (vairākas atbildes iespējamas)
Citur:
5. Aptuveni, cik reizes Jūs redzējāt šīs reklāmas?
6. Kā Jums šķiet, uz kuru mērķauditoriju tā vairāk iedarbojas? (vairākas atbildes iespējamas)
7. Kā Jūs novērtētu šīs reklāmas un komunikācijas stilu?
 
1 – galīgi nepiekrītu
2
3
4
5 – pilnībā piekrītu
Kopumā man šīs reklāmas patīk
     
Reklāmas galvenā doma ir viegli un labi saprotama
     
Pievērš uzmanību un ieinteresē
     
Motivē uzzināt vairāk par reklamēto piedāvājumu
     
Oriģinālas, atšķiras no vairuma reklāmām
     
Patīkamas, interesanti skatīties. Nav uzkrītošas, uzbāzīgas
     
Reklamētais produkts/piedāvājums ir man piemērots
     
8. Kādas vērtības/priekšstatus Jums rada šīs reklāmas/ produkts? (vairākas atbildes iespējamas)
9. Sniegtā informācija reklāmā ir:
10. Kopumā, kāds Jums rodas priekšstats par reklamēto produktu no redzētajām reklāmām?
11. Kāds ir Jūsu apsvērums iegādāties šo produktu pēc redzētajām reklāmām?